"Rahsia Mee Sihat: Ini Anda Perlu Tahu!"

“Rahsia Mee Sihat:Ini Anda Perlu Tahu!”

Kenali Rahsia Mee Anda:Mengapa Memilih MyRecik Adalah Pilihan Terbaik!

Pernahkah anda terfikir tentang apa yang sebenarnya ada dalam mee kegemaran anda? Masih ramai yang tidak menyedari bahaya asid borik yang mungkin terkandung dalam penbuatan mee。 Kajian menunjukkan bahawa asid borik digunakan sebagai bahan pengawet untuk memanjangkan jangka hayat dan memberikan tekstur kenyal pada makanan.

但是,马来西亚博特拉大学于 2002 年推出了 2002 年的 2002 年 10 月 20 日至 2002 年 2 月 1 日的马来西亚博特拉大学 (Universiti Putra Malaysia pada tahun) 的年会。 Ini bertentangan dengan Sub seksyen 13 (1) Akta Makanan 1983 yang mengharamkan penggunaannya dalam makanan.

Kesan negatif asid borik termasuk loya、muntah、cirit-birit、皮炎、dan masalah buah pinggang。 Jadi、bagaimana 和 a boleh terus menikmati mee tanpa risiko ini?

Jawapannya:我的Recik!

MyRecik adalah pilihan sempurna untuk peminat mee yang ingin menikmati hidangan kegemaran tanpa kompromi。 Kami menawarkan mee yang bebas dari pengawet、asid borik、peluntur、dan pewarna sintetik。 Dan yang terbaik,perencah kami tanpa MSG tetapi tetap sedap dan memikat!

下载 MyRecik,然后再进行操作。 Rasai Sendiri kenikmatan mee yang lazat tanpa rasa takut。 Pilih Mee MyRecik 和 nikmati hidangan mee yang selamat dan sihat untuk seluruh keluarga!

返回博客